Onbegrensde Zaken | Sponsoring
23497
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-23497,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.5,wpb-js-composer js-comp-ver-7.0,vc_responsive

Sponsoring

Subsidiënten vragen om ondernemerschap van de aanvragers. Vandaar dat er steeds meer pogingen gedaan worden om begrotingen sluitend te krijgen met sponsorwerving.

Sponsors zoeken vereist een plan en vooral veel aandacht. Sponsors willen niet het idee hebben dat het alleen maar om geld gaat, maar het gevoel hebben dat de sponsoring meer oplevert dan het hen kost. Alleen een brief sturen of een stukje in de krant met een telefoonnummer waarin je vraagt om een donatie werkt niet.

Je moet zoeken naar wegen om die potentiële sponsoren te ondersteunen bij hun belang. Hoe pak je dat dan aan? Wat neem je op in je plan en wat zijn de valkuilen die je wilt vermijden? Hoe zorg je dat sponsorwerving maatwerk is?

Wij helpen je bij het opstellen van een werkbaar plan toegesneden op je eigen praktijk.