Onbegrensde Zaken | Sponsorwerving
22723
page-template-default,page,page-id-22723,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Subsidiënten vragen om ondernemerschap van de aanvragers. Vandaar dat er steeds meer pogingen gedaan worden om begrotingen sluitend te krijgen met sponsorwerving.

 

Sponsors zoeken vereist een plan en vooral veel aandacht. Sponsors willen niet het idee hebben dat het alleen maar om geld gaat, maar het gevoel hebben dat de sponsoring meer oplevert dan het hun kost. Alleen een brief sturen of een stukje in de krant met een telefoonnummer waarin je vraagt om een donatie werkt niet.

 

Je moet zoeken naar wegen om die potentiële sponsoren te ondersteunen bij hun belang. Hoe pak je dat dan aan? Wat neem je op in je plan en wat zijn de valkuilen die je wilt vermijden? Hoe zorg je dat sponsorwerving maatwerk is?

 

In deze training koppelen we theoretische uitleg aan de gelegenheid om het materiaal meteen te vertalen naar je eigen praktijk. Plenair bespreken we vervolgens de resterende vraagstukken en inzichten, zodat je met een werkbaar plan kan afsluiten.

 

Voor wie?
Een ieder die op zoek is naar sponsors.

 

Door: Marion Beltman

 

Kosten:
600,00 per dagdeel exclusief 21% btw. Duur in overleg.